13/12

måndag morgon och ja skulle egentligen varit i skolan nu men det blev inte så.. blev så jävla arg imorse först försov jag mig och sen när ja har skyndat mig så jäkla mkt och är precis i tid så får ja inte upp det jävla låset till cyklen det bästa av allt va ju att när ja blev så jävla arg för att ja inte fick upp det sp sparka ja lite och råka knäcka helt nyklen i låset istället.. bra jobbar Emelie kan känna dig sjukt nöjd med dig själv just nu så ja orka faktiskt inte gå till skolan idag för idag är en sån dag då ja kommer vara sjukt sur hela dagen. nog om det

Helgen har varit mycket bra faktiskt i Fredags va ja hos min kära moster som fyllde år och vi kolla på idol och för en gångs skull så vann min favorit JAY<3 så jävla bra är han sitter faktiskt och lyssnar på vinnarlåten just nu ;)

Lördagen då haha ja under dagen va ja så snäll så ja följde med och kolla på min bror när han spela sm, dock gick det inte så bra men men man kan ju inte alltid vinna, sen på kvällen va det LAGFEEEEEEST!! riktigt rolig kväll dock lite mkt dricka kanske hahha.. men det skyller jag på Iza ;) men fan vad bra hon är ändå hade iaf riktigt roligt med massa lekar och sen drog vi till slagt :)

och i söndags fyllde Farfar år så middag hos farmor och farfar var inte helt fel det heller alltid så god mat hos dom det gillas :D
jaja nu ska ja plugga lite det får man faktiskt göra om man är för lat för att ta sig till skolan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0