19/12

jaha då va det söndag igen och vi spela match idag mot munka ljungby och ja va sjukt taggad vi har haft ett litet uppehåll så det skulle bli så jäkla roligt att spela lite igen men det blev inte så mycket spel för min del skada mig redan i första perioden så nu sitter jag här med en kraftigt stukad fot och kryckor och undrar hur ja ska ta mig till skolan imorgon hmm kan bli en härlig utmaning kryckor och såhär mycket snö jaja vi får väl se hur det går för ja vill verkligen till skolan för vi ska ju ha julmys med klassen och äta kakor och ja som älskar kakor :( haha jaja helgen för övrig har varit bra, har firat min kusin som fyllt 16 och lite sånt men nu vill ja inte skriva mer för är lite sur för ja får inte träna på ett bra tag nu så nu ska ja plugga sen sova haaaj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0