30/12

då var det torsdagkväll redan och imorgon är det NYÅRSAFTON! :) det ska faktskt bli roligt det ska firas hemma hos Iza med trevligt folk :) ser fram emot ett nytt år nu och ja känner att 2011 kommer bli ett bra år, mycket som händer med balen och studenten och en massa annat roligt, något annat väldigt roligt var att min morfar berätta för mig att när jag har tagit körkort så ska han köpa en bil till mig! finns nog ingen bättre människa än min morfar och han har också blivit mycket bättre och ska få komma hem från sjukhuset på måndag känns helt underbart :) så ja 2011 kommer bli ett mycket bra år !! nu ska ja iväg på träning fast ja får inte träna så mycket för att min fot är fortfarande inte helt okej än väldigt drygt.. jaja efter träningen så ska ja och Iza hem till henne och mysa lite och fixa inför imorgon:) ha det bra och hoppas alla har det jätte roligt på nyår!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0