19/2

idag vaknade jag av att alexandra skrev ett sms till runt kvart över tio och det roliga var att hon låg i rummet bredvid mig. orkade inte dela säng med henne igår så jag gick in och la mig på min brors rum eftersom att han ändå inte var hemma. igår så var det izabellas 20 års fest och det var en mycket rolig och trevlig kväll måste jag säga :) och ja idag har ja inte gjort mycket men ja har fått en ny data :D och ikväll så ska vi hem till Nathalie och fira hennes 18 års dag några månder försent ;) det får dock ble en väldigt lugn och inte så värst sen kväll för min del för det är match imorgon mot Kävlinge :)

nu ska ja försöka fixa mig lite innan vi åker till Lödde <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0