21/2

första riktiga dagen på lovet idag väldigt härligt måste jag säga. helgen har varit mycket bra och matchen igår mot Kävlinge ja vad ska man säga det var en jätte bra match men samtidigt inte hahha :P vi vinner tillslut i sadden med 3-2 men vi skulle ha vunnit utan sadden vi vinner liksom skottstatisiken med 37-18 eller vad det var och det säger ju det mesta vi har nästan allt spel men vi gör fan inte mål, måste säga att det är vi fruktansvärt dåliga på men samtidigt så¨är kävlinge ett bra lag det är jobbigt att möta dom jaja nog om det :) efter matchen så stanna vi på ip och kolla jas laget när dom skulle spela 8 delsfinal i sm och haha ja jag kan väl säga att hela malmö är väl i chock tillstånd fortfarande eftersom att dom tårska med 4-3 och är utslagna hahaha det var det sm guldet det så kan det gå när man är så fruktansvärt självsäkra och vill bara påpeka att vårt dj18 lag kom då alltså längre i sm än vårt hj18 lag gjorde hahah måste få glädjas lite åt det ändå även om det var synd om dom att dom åkte ut ;)

jaja nu ska jag lägga mig och kolla på någon bra film tror jag :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0