30/1

det var ett bra tags sen ja bloggade nu men ja har faktiskt inte orkat ja iallafall helgen har väl varit helt okej i fredags hade jag en jätte mysig kväll men Alex och Elin vi gjorde fruktsallad och kolla på oliver och gänget haha mycket gullig film måste jag säga :)

ja och i lördags då kan jag börja med att säga att matchen mot Engelholm gick fruktansvärt dåligt förlust med 5-3 och ja kan ju bara prata för mig själv men ja skäms vi var riktigt dåliga men samtidigt har vi nästan allt spelet vi vinner liksom skottstatistiken med 37-17 och vi sätter bara 3 mål det är fan inget att vara stolt över! och just nu känns det som att vårt lag inte är ett lag längre vi är snarare 2 lag inte mycket till sammanhållning och kan säga att det är ett stort problem och det bidrog till att vi inte vann igår också men nog pratat om den matchen på kvällen blev det iaf först förkrök hemma hos tessan med trevligt folk och sen var det slagt ja hade faktiskt väldigt roligt där träffa väldigt många som man kände och dansa gjorde ja riktigt trevligt, men jag kan säga att det är inte lika trevligt idag mår så jävla dåligt tänkte först jaja men du får skylla dig själv har man varit ute och festat så mår man inte bra men nu har ja fått feber och har problem att andas va fan är det ja har inte tid att bli sjuk nu har så mycket annat att göra denna veckan dock inget roligt kommer vara en riktigt jobbig vecka.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0