4/1

kl är snart tio över 2 och ja kan verkligen inte sova så därför tänkte ja skriva av mig lite här på min kära blogg, ja har ju inte skrivit sen det blev ett nytt år.. 2011 shiit ja kan inte fatta att tiden går så fort nästan lite läskigt när man tänker efter detta året blir ja 19 år känns lite overkligt måste jag säga men men det händer mycket detta året bland annat så tar jag STUDENTEN det ska bli så jäkla skönt! :)
jaha vad har då hänt dem första dagana på det nya året? inte mycket vill jag lova den 1/1 var det inventering på willys med laget inte speciellt roligt men det ska ju göras så det var bara att göra det helt enkelt, dom andra dagarna har jag bara tagit det lugnt och pluggat lite teori och övningskört med pappsen idag när jag körde kändes det riktigt bra kan ju hoppas att det går så bra på uppkörningen men det gör det väl inte för sån tur kan väl inte Emelie Fridh ha.. för övrigt har ja pratat med min morfar idag också och det verka som att han mådde riktigt bra idag så det känns också jätte skönt han skulle egentligen fått komma hem redan i måndags men får nu inte lov att lämna sjukhuset för att det har kommit dit folk med värsta kräksjukan och det är ju väldigt farligt om han skulle bli smittad och ja jag fatta inte rikitgt man iaf nu är det ändå dags att ge sovandet en chans till hoppas alla har haft en bra start på det nya året :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0