vinst !

väldigt härlig vinst idag med 6-2 och näta gjorde man också.. vet dock inte vad vi sysslar med dom 2 första perioderna att vi bara lyckas göra ett mål på två hela perioder är ju inte speciellt bra kanske men att vi sen i sista trycker in fem är ju lite bättre jaja det iaf känns härligt nu ligger vi jävlar i det i toppen en andra plats och ett poäng efter ledarna det känns helt okej.
kan dock inte glädjas helt åt vinsten eftersom att ja vet att min morfar skulle ha kommit och kollat på denna matchen idag. det känns jätte tungt att han för en vecka sedan satt med mig och sa att när ni möter stanstad här hemma i staffanstorp då ska ja fan i maj ta mig ner och kolla för ja har inte sett dig spela sen du gick till malmö.. ja saknar honom så fruktansvärt mycket det gör ont <3

och ja saknar också min kusin som snart kommer hem från gran canaria känns verkligen fruktansvärt att dom är fast där nere när detta har hänt.. ska bli skönt att få träffa henne och hennes familj nu snart <3

nu är det two and a half men som gäller och sen ska ja se om ja denna natten kan sova något har ju inte blivit allt för mycket sömn på senaste tiden <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0