5/3

lördag kväll och det har gått ett tag sen ja skrev sist som vanligt haha jag är ju inte sådär jätte aktiv kanske. men iaf så har ja gått och skadat axeln skit ball pallar inte gå in på det får iaf inte träna :/ idag så har jag och min kära kusin varit på the studio det var faktiskt väldigt roligt :) och just nu sitter vi och har oth maraton. och sen måste jag säga grattis till alla små tjejer som tog SM GULD idag så jävla rättvist. första sm guldet för malmö fbc känns jävligt gött så grattis än en gång nu ska ja fortsätta kolla på oth pussss <3 







Kommentarer
Postat av: Sofie

Så fina bilder Emelie! Du är grymt snygg!!!

2011-03-06 @ 17:18:10
Postat av: Anonym

taack sofie :) <3

2011-03-06 @ 19:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0